Začínající firmy mají zjednodušenou a zlevněnou práci díky kanceláři v cloudu

Začínající podnikatelé i ti zkušenější mají nyní jedinečnou příležitost, jak zefektivnit chod firmy nebo malého podniku díky modernímu soukromému cloudu na platformě Microsoft. Možnost mít svoji kancelář v přehledném balíčku, spravovat provoz firmy, účetnictví, komunikovat s partnery a zaměstnanci z počítače či telefonu odkudkoliv je vítaným zjednodušením vedení a správy firmy, jež byla doposud dostupná pouze velkým společnostem.

Vedení firmy odkudkoli a z jakéhokoliv zařízení

Významná úspora spočívá ve správě kanceláře kdykoliv a odkudkoliv z vašeho počítače, Apple MC, iPhone, Android, Linux nebo tabletu. Nepotřebujete kupovat drahý hardware a svěřovat správu IT specialistovi, ani dojíždět do stabilní kanceláře či kupovat si jiné licence. Pořízení systému Pohoda v cloudu iPodnik umožňuje nově vznikajícím firmám i organizačním skupinám rychle zahájit svou činnost a reagovat na požadavky dané rychlým růstem. Stávající uživatelé Pohody mohou jednoduše přejít na aktualizovanou, efektivnější verzi, případně ji rozšířit o moderní moduly.

Komu pomůže systém Pohoda?

Systém Pohoda může pomoci například účetním kancelářím, které si povedou účetnictví online. Všem klientům tak účetní nabídnou komfort, jaký jim nepředstaví firmy s vlastní účtárnou. Každý zákazník na svém osobním portálu nahlíží do svého účetnictví, může zadávat příkazy i vyjíždět přehledy. Začínajícím a malým společnostem uspoří Pohoda investice do nákladného vybavení a hardwaru tím, že si majitelé okamžitě vytvoří přehlednou síť dodavatelů a jejich služeb, již mohou spravovat odkudkoliv a snáze komunikovat. Středně velké firmy si mohou díky systému organizovat webové konference, webináře, plánovat, zadávat a kontrolovat úkoly, stejně jako posílat skupinové e-maily. Dceřiné a nadnárodní společnosti, projektové teamy i neziskové organizace uspoří nemalé částky za složité IT systémy instalací Pohody v cloudu iPodnik.

Jak cloud iPodnik funguje?

Instalací programu iPodnik si do centrály vložíte „srdce“ společnosti. Může se jednat o hlavní sklad, synchronizaci dat s e-shopem, účetnictví, prodejny, fakturace, dodavatele a další podstatné informace, jež spravujete denně ze své kanceláře. Na centrálu jsou navázány daňové účetnictví onlineexchange online, hosting ekonomického systému, konkrétní služby podle individuálních potřeb firmy a v neposlední řadě je na telefonu či přes e-mail vždy IT odborník z datového centra, jenž řeší náhlé výpadky a potíže. Plný servis je součástí systému Pohoda v cloudu iPodnik. Stávající server vám bude aktualizován, převedou se veškeré účetní jednotky, systém vám bude nainstalován a zálohován.

Výhody instalace kanceláře v cloudu iPodnik a měsíční náklady

Mezi nejdůležitější výhody kanceláře v cloudu souhrnně patří centrální zálohování dat, možnosti vložení firemních aplikací, webových stránek a e-shopu, funkce: e-mailing, úkoly, kalendář, dokumenty, intranet, doména, online konference, vysoká dostupnost a bezpečnost. Pojďme se podívat na úspory a návratnost vložených investic u iPodniku oproti běžnému IT systému. Měsíční náklady iPodnik cloudu jsou 2100 korun za základ a hosting. U samostatného serveru měsíčně zaplatíte 5811 Kč za licenci, hardware, instalaci, konfiguraci, správu a elektrickou energii. Celkové náklady za 24 měsíců jsou u iPodniku 50 400 korun, kdežto u samostatného serveru se za dva roky vyšplhají na 139 459 Kč. Jednoduchou matematikou zjistíte, proč je iPodnik výhodný a proč získal v soutěži WebTop100 ocenění za nejlepší web v oblasti IT.

Podobné články...