Bez vizitky se ani v 21. století prostě neobejdeme


Žijeme sice ve světě informačních technologií, virtuální reality, chytrých telefonů a robotických vysavačů, ale i tak se bez jedné věci neobejdeme. Bez klasické papírové vizitky.

Každé obchodní jednání končí výměnou vizitky. Ta by měla být zajímavá, neotřelá, jedním slovem působivá. Měla by se zapříčinit o to, aby vaše osoba neupadla v zapomnění.

Obsah vizitky

Co se jejího obsahu týče, vsaďte na stručnost. Zapomeňte na vzletná výraziva, ta si nechte na hodiny tvůrčího psaní. Obsah vizitky omezte na základní informace týkající se vaší osoby či vašeho podnikání, tedy na jméno, adresu, telefonní a e-mailové spojení a URL.

Design vizitky

Co uberete na obsahu, dožeňte designem, na němž se naopak můžete pořádně vyřádit. Právě ten mnohdy hodně napovídá o podnikatelském oboru. Jste fotograf? Zvolte coby podklad nějakou svou fotografii – povedená krajinka je vždy působivá. Jste kadeřnice? Umístěte na svou vizitku logo v podobě kudrlinky. Jste majitelem řeznictví? Pak se na vaší vizitce může vyjímat miniaturní šunčička. Fantazii se opravdu meze nekladou a věřte, že jen originální vizitka neskončí zahrabaná někde v šuplíku spolu s další stovkou tuctových kolegyň.

Materiál vizitky

Klasikou jsou samozřejmě vizitky papírové. Není ovšem papír jako papír. Ten můžete mít lesklý či matný a na základě gramáže tenčí, nebo silnější. Velmi působivé jsou vizitky z papíru kartonového, strukturovaného a perleťově stříbrného. Na další úroveň pak vizitku povznáší lesklá či matná laminace.

Vizitky objednávejte online

A poslední důležitá věc – kde si kvalitní vizitky objednat? Nemusíte se hned vydávat do tiskárny. Jednoduše využijte služby Tisk vizitek online například na Printuj.cz. Je to velmi jednoduché. Otevřete stránku, vyberete si některou z připravených šablon, popřípadě nahrajete vlastní tiskové podklady, zadáte patřičné údaje týkající se rozměru vizitky a jejich počtu, a druhý den je můžete mít na stole. A váš klient jednu v peněžence.

Podobné články...